Regresar en Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Arthur Pampus - WaarBenJij.nu Regresar en Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Arthur Pampus - WaarBenJij.nu

Regresar en Quito

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

29 Maart 2013 | Ecuador, Quito

Ik zit op dit moment voor, jawel, de 4de keer in Ecuador. Deze keer echter niet voor vakantie, maar om serieus bij te dragen aan de ontwikkeling van dit prachtige land! Ik ben namelijk via via in contact gekomen met HET Quitaanse electrisiteit bedrijf (EEQ, Empresa Electrisidad Quito). Ik ben nu aan het werk op een project van dit bedrijf.
Behalve voor mijn interesse doe ik dit werk ook als deel van mijn Minor Internationalisering: werken in een ontwikkelings land. Ik moet voor deze minor wekelijks een aantal onderwerpen behandelen/beschrijven. Ik zal voor deze opdrachten, en om jullie te informeren deze blog gebruiken

  • 05 April 2013 - 18:40

    Carla:

    Ai mi dio, que chico bonito! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arthur

Actief sinds 28 Sept. 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 15380

Voorgaande reizen:

08 November 2014 - 01 Augustus 2015

Werken In Ecuador

29 Maart 2013 - 29 Juni 2013

Minor-stage in Ecuador

01 Oktober 2012 - 28 December 2012

Internship In Vietnam

Landen bezocht: